Liselotte.reismee.nl

Counting Down

Volgende week donderdag om 9.20 uur sharp vlieg ik samen met drie andere American Studies studenten vanuit Dusseldorf naar de Verenigde Staten! Ik zal daar een semester aan the College of Charleston in South Carolina gaan studeren. Hoewel ik in Groningen American Studies studeer heb ik de vrijheid om zelf een vakkenpakket in Charleston samen te stellen. Ik ga vier journalistiek vakken volgen aangezien ik volgend jaar een master Journalistiek in Groningen wil doen.

Naast al het studeren zal er hopelijk genoeg tijd over zijn om Charleston/South Carolina/VS onveilig te maken! Als het goed is zit ergens midden december mijn semester erop en zal ik nog een maand gaan rondreizen. Ik hoop hier regelmatig verhalen/foto's/filmpjes te uploaden zodat jullie enigszins van mijn avonturen kunnen meegenieten=D

x Liselotte

Reacties

Reacties

Jurjen

is die foto op je achtergrond niet van sisco?

Elsalie

Hey Liselotte!

Vanuit een bergachtig, groen (en op het moment regenachtig) Colorado wilde ik je nog een hele fijne tijd in Charleston wensen! We hebben elkaar al een tijdje niet gesproken (weet je nog in het Noorderpl? :), maar ik ga zeker je blog lezen! Ben nu al benieuwd naar al je verhalen!

liefs

paparob

Lotteke,
ziet er fantastisch uit, kan niet wachten op de verhalen en foto's maar kan je eigenlijk ook niet voor een half jaar missen, in ieder geval eerst nog een feest.

Paul

Official follower!

paulportugal.blogspot.com ;)

Arend

Goed plan deze site, ik zal je zeker volgen. Al begrijp ik het ultieme doel van deze studiereis natuurlijk best wel. Ik trap er niet in:

Want een beetje Americana studeren had ook best op Take Root gekund hier in de stad straks. En journalistieke masters, tja een dagje meelopen met Jochum van de Revu was ook een optie geweest, het gaat je maar om 1 ding…..Even je Limburgse dansparnter weer zien.

Ik las op TLU dat je kaartjes had voor Greenville (top man), nu nog Charlotte en je hebt je doel bereikt.
Dus een er goed half jaar gewenst en om met de master zelf te spreken:

Stay hard, Stay hungry, maar vooral Stay Alive……..

mama

Gisteravond om 22.30 uur het verlossende SMS-je dat je was aangekomen in Charleston. Na jaren uitgekeken te hebben naar dit moment, heb je de bestemming bereikt.
Lieve Lot, geniet ervan. Je hebt het ontzettend verdiend. We zien elkaar op 3 januari in Charleston. Tot die tijd moeten we het doen met Skype, email, msn etc. Maar beter iets dan niets.
Dikke kus

Kees.

Bruce mocht lies ontmoeten.
Knuf Kees.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!