Liselotte.reismee.nl

Update!

dus..... hier een kleine update van mn Bruce avontuur.

Sinds woensdagmorgen heb ik mijn telefoon constant bij me gehad, ik sleepte dat ding overal mee naar toe. Als ik de was ging doen, als ik even van mn slaapkamer naar de woonkamer liep, naar college etc. Het was stiekem redelijk stressvol want kreeg elke keer een mini hartaanval als mijn telefoon af ging.

Cool

Vanmiddag zat ik in de bibliotheek met Chris te praten over het concert en had hem net verteld dat Bruce om mijn telefoonnummer had gevraagd toen plotseling mijn telefoon afging. We keken beide naar de telefoon en onze ogen werden zo groot als schoteltjes. Ik heb telefoon opgepakt, ben naar buiten gerend en heb opgenomen.

Ik weet het gesprek niet meer woord voor woord aangezien ik oncontroleerbaar begon te trillen en Chris springend tegenover me stond, maar hier kwam het gesprek op neer. Bruce heeft mijn nummer aan zijn management (hij belde zelf ook niet, zijn management belde) gegeven met de boodschap dat ik een vrijkaart zou krijgen voor een show naar keuze. Ik heb gevraagd of Esther en Anne ook mee mochten en dat was geen probleem. Hij zei dat ik hem dit weekend of volgende week kon bellen naar welke show we wilden en dat het dan geregeld zou worden.

Meteen Esther en Anne gebeld die helemaal gek werden. Na lang te hebben overlegd zijn we tot de conclusie gekomen dat we 22 november naar zijn concert in Buffalo gaan. In eerste instantie wilden we naar NYC dit weekend om hem te zien in Madison Square Garden. Hoewel dit natuurlijk een legendarisch stadion is en het ongetwijfeld fantastisch zou worden, is het wel heel kort dag en we hebben alle drie veel toesen volgende week. Ik weet, Bruce gaat voor school, maar we hebben ons gevoel even aan de kant gezet en besloten om het niet te doen. Over twee weken maken we er een weekendje weg van en gaan we naar het laatste concert van de tour, wat ongetwijfeld ook zeer bijzonder gaat worden!!!

Ik had natuurlijk ontzettend gehoopt dat hij zou bellen, maar het nooit verwacht. Het is in ieder geval een man van zijn woord!

Reacties

Reacties

Arend

Super gaaf zeg, enne logisch toch ie z'n woord houdt...

Esther

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Anne

BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCE!!!

Elsalie

OH MY GOD!!!!!! amazing!!!

Arend

Ik denk trouwens dat het laatste concert van de tour mooier is dan MSG (af gezien van complete River uitvoering zondag). Laatste concert is elke tour erg speciaal...... En misschien is dit wel de allerlaatste met de E Street Band..... So good choice!

Carien

Goeie keuze hoor het allerlaatste concert! En natuurlijk ook nog eventjes de watervallen meepikken :) Nu kan je weer gewoon in alle rust de telefoon opnemen :) x

Anne, collega van Rob

Echt gaaf, wauw, super enz.!!!

En je weet nu in ieder geval ook heel zeker dat je het goede telefoonnummer aan hem gegeven hebt. :-)

Wat een avonturen toch elke keer weer. Mooi om dat via je verhalen mee te beleven.

Anneloes

Kon je ook niet even een vliegticket regelen? Dat was vast ook geen probleem geweest + nog een extra kaart, dan was ik ook wel meegegaan.

Als het toch allemaal zo makkelijk kan :D

Hahah nee super !!

Annemiek

superduper!!

mama

Wat een verstandige meiden zijn jullie. Het zal een moeilijke keuze zijn geweest, maar dit pakt volgens mij het beste uit. In alle rust het weekend in Buffalo voorbereiden en wat Arend zegt, het laatste concert kan heel speciaal zijn.
Dikke kus!!!

constantijns dad

when you get backstage , give my best regards to miami steve , wow what a story an american icon the boss

Tessa

Gefeliciteerd! Goede keuze hoor, laatste optreden. Have fun!

constantijns dad

knowing bruce , i think he will go "the full ten yards " and give you back stage passes , have fun

Lucie

Had net je moeder aan de telefoon en ben weer helemaal bij wat betreft de "continued story of Bruce Springsteen vs Liselotte!!! " Ik heb zo'n idee dat we nog veel van je zullen horen in de toekomst!

groeten!

kim

dit is vast niet het laatste wat we ervan zullen horen.. ik heb zo'n voorgevoel. ENJOY!

Mimi

Super gaaf lies! Je geluk kan bijna niet meer op maar stiekem reken ik ook nog wel een beetje op een vip behandelingetje daar hoor! In elk geval eerst maar even weer tot rust komen, en dan weer volop genieten bij het volgende concert!! Avontuur avontuur!
Kus!

paparob

Obama: "Yes, we can...
Liselotte: : I did it !

constantijns mam

Fantaaaaaaaaaaaaaaaastisch!!!! Liselotte!!!
Heel erg leuk voor je! Geniet ervan!
"Yes, you did it!"

Mathijs

Wat een bofkont ben jij! Ik hoorde van mijn ouders dat je voor de derde keer oog in oog met Bruce stond. Heel gaaf! Ben benieuwd wat de vierde keer zal brengen! Ik blijf je volgen of hoor het zeker via Guido. Veel succes daar en geniet ervan!

abel

Te gek gewoon liselotte. Ik denk dat ie zelf ook nog wel eens zou bellen...;-) denk je niet???
Ik zou voorlopig geen andere tef. nemen als ik je was.
Geniet er van veel plezier in Buffalo

Efraim

Ik haaaaaat jou!:P

Echt super!

Paul

Lekker hoor! Damn, wie had dat verwacht na alles wat al op Pinkpop was gebeurd?! :D

ENJOY! X

Annie Hoeben

Hoi Liselotte,

IK zei toch dat je op de gastenlijst zou komen te staan in mijn vorig berichtje. Ik had zo'n voorgevoel.
Je kunt nu weer héérlijk vooruit kijken naar het volgende concert en let op: jij spreekt Bruce weer.
Hopelijk maak je vele foto's van Bruce's concerten, dan kunnen wij daarna ook genieten!

Groetjes, Annie

Sanne

Hey Liselotte,

Wat een een gaaf verhaal zeg! Veel plezier op het volgende concert! En daarna weer een rondje om het stadion lijkt me!

xx Sanne

Nelleke

Moi Liselotte,
Echt geweldig! Dat bedenk je niet van te voren. Ik ben erg benieuwd naar het vervolg. En het laatste concert kiezen is een goeie keuze. Geniet en vooral niet te weinig!

Anne, collega van Rob

Het is bijna zover... :-)

Tip: Geniet nooit met mate!

paparob

hou de computer AAAAAAAN!!!

Arend

Vertel.............

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!