Liselotte.reismee.nl

I'm Back!

'Huh, ze is toch net pas terug in Nederland??' Velen van jullie zullen dit ongetwijfeld denken, en terecht. Toch ben ik sinds gisteren weer in New York!

Deze zin heeft natuurlijk enige context nodig.

Tijdens mijn stage werd het snel duidelijk dat Nieuwsuur New York eind september op ‘verkiezingsroadtrip' zou gaan. Een roadtrip om niet alleen de presidentsverkiezingen (die op 6 november plaatsvinden) in beeld te brengen maar ook het Amerika waar beide kandidaten voor strijden. Onderweg zouden verschillende verhalen gemaakt worden voor zowel televisie uitzendingen als de website van Nieuwsuur en de Facebookpagina van Nieuwsuur New York.

Een geweldige reis en ik wilde natuurlijk heel erg graag mee. Begin juni heb ik gevraagd of ik mee mocht op de roadtrip. Hoewel Tom zei dat ie zijn best ging doen, mocht ik nergens op rekenen. Tot twee weken geleden was het dan ook nog onduidelijk of het door zou gaan.

Maar op de dag dat ik te horen kreeg dat ik afgestudeerd was belden Tom en Remco mij op met het goede nieuws!

Ik zit dus sinds gistermiddag weer in New York! Hier produceer ik samen met Tom een aantal verhalen voordat we met z'n drieën naar New Orleans vliegen. Deze stad markeert het begin van de roadtrip. Van hieruit rijden we in twee weken naar Chicago en zullen onderweg verhalen gaan maken. Ik vlieg 9 oktober weer terug naar Nederland.

Ik zal waarschijnlijk geen tijd hebben om blogjes te schrijven dus kijk de komende weken vooral veel Nieuwsuur om onze verhalen te zien. Verhalen en filmpjes zullen ook te zien zijn op de Nieuwsuur website. En voor de Facebookers; wanneer je de pagina van Nieuwsuur New York volgt (simpele klik op ‘like') blijf je op de hoogte van alle verhalen, filmpjes en achtergrond informatie.

Sorry voor dit enorm jaloersmakende blogje, maar jullie kunnen je vast voorstellen hoe blij ik ben!

Tot over een maand!

Reacties

Reacties

Sanna

Trots op je! Geniet ervan!

Mimi

Enigszins jaloersmakend, maar het is je volledig gegund! Die weken gaan vast ontzettend hard voorbij vliegen, dus geniet ervan! Mooie ervaring! Liefs

Lennart

Leuk Lies! Echt heel gaaf. Ik ga je volgen!

Anne, collega van Rob

Gaaaaaaaaaaf man! Geniet met volle teugen zou ik zeggen. Ik ga nu eerst even op zoek naar de FB pagina.

Jan P.

na ja zeg.....was net weer beetje aan je gewend :-)

Geke

Poeh He!!!! Lekker aan het werk dus!!!! Wereldburger worden. Werk ze! In the States! Ben blij voor je.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!